header1.png header8.png header11.png header14.png header4.png header13.png header9.png header7.png header6.png header12.png header10.png header2.png header3.png header15.png header5.png

Vrijwilligers gezocht!

14-3-2018
Wij zijn hard op zoek naar een paar vrijwilligers die zich willen inzetten voor HVB!

Ontzettend blij zijn we met alle vrijwilligers die met elkaar zo veel dingen voor de club doen. Er worden zaken opgepakt die we allemaal direct zien, maar er wordt ook heel hard gewerkt achter de schermen, om alles in goede banen te leiden. Zonder die vrijwilligers heeft een club geen bestaansrecht!

Ondanks al die mensen die al zo veel doen, kunnen we nog wel wat handen en voeten gebruiken. Als eerste zoeken we nog mensen voor de barcommissie (oa. inkoop) en voor de sponsorcommissie (1x werving en 1x administratie).

Allemaal heel spannend en eng? Nee hoor! Er zijn voldoende enthousiaste mensen die je helpen en met je samenwerken. Dus dat hoeft geen drempel te zijn. En de ervaring leert: het is juist heel leuk en gezellig!

Heb je vragen, voel je je geroepen en zou je wel eens willen weten of je ergens mee zou kunnen helpen? Schroom dan niet en laat het ons weten! Stuur ons een mailtje: [email protected]

We hopen op vele aanmeldingen: Samen staan we sterk!

Rob Harkema
Meld je aan, als iedereen iets doet gaat het allemaal net wat makkelijker. En het is nog gezellig ook!
Sophie de Jong
heb pb gemaild