header2.png header10.png header7.png header1.png header6.png header8.png header11.png header9.png header4.png header15.png header3.png header12.png header13.png header5.png header14.png

Enquête HVB Rookvrij

12-5-2018
Een tijdje geleden maakten JD1 en JD2 samen het HVB terrein schoon, een mooie actie die de gemeente beloonde. Hierdoor kon extra getraind kon worden in de zaal.

Bij het opruimen werden veel, heel veel peuken opgeveegd. Behalve dat dit niet zo fris was... vroegen de jongens zich af of het niet veel beter en gezonder zou zijn om gewoon niet te roken bij HVB.

En dus gingen de jongens aan de slag met het inzamelen van handtekeningen voor een rookvrij HVB. Meer dan 80 handtekeningen werden opgehaald langs de lijn en aan het bestuur aangeboden.

Dit zijn zoveel handtekening dat het bestuur heeft besloten een enquête te starten onder alle leden en de uitkomsten te presenteren op de ALV in november. Aan jou dus de vraag wat jij wil. Laat het ons weten via de enquête .

De enquête vul je in via:

Koen van Bennekom
Goed initiatief.
Tycho Schulp
Superinitiatief👍🏻
Ilja Verschoor
Ik vind het een heel goed initiatief