header1.png header6.png header15.png header4.png header5.png header14.png header10.png header2.png header9.png header8.png header3.png header12.png header11.png header13.png header7.png

HVB Sponsorshirts

25-6-2018
Beste leden,

Zo aan het einde van het seizoen komen ook weer enkele huishoudelijke zaken aan de orde. Zo ook het inleveren van de gesponsorde (leen)shirts.

De shirts waar we in spelen hebben we namelijk in bruikleen van onze hoofdsponsor Havecon. Die heeft er voor komend jaar ook voor gezorgd dat we aan het begin van het nieuwe seizoen allemaal worden voorzien van nieuwe (leen)shirts, een actie waar we natuurlijk allemaal heel blij mee zijn.

De oude shirts moeten allemaal ingeleverd gaan worden (via de team-coach, een mededeling ontvangen jullie daar tzt wel van) echter we willen een ieder in de gelegenheid stellen om het shirt wat je nu hebt over te nemen voor slechts €5! Leuk als trainingsshirt, als herinnering of ter sponsoring van HVB. De opbrengsten hiervan gaan naar de club, ten goede van de verbouwing en dergelijke.

Voor het overnemen ga je naar de site of app, log in met jou details. Klik op "Club” en vervolgens op "Evenementen”. Hier zie je "HVB Sponsorshirts”, Meld je aan, volg de stappen en betaal gemakkelijk via IDEAL.

Sportieve groet,
Het Bestuur

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder