header5.png header8.png header4.png header3.png header10.png header13.png header7.png header6.png header2.png header15.png header14.png header9.png header12.png header1.png header11.png

SEP
KNHB Trainerscursus
Categorie: Algemeen
Datum: woensdag 27 september 2017
Tijd: 19:00 - 21:30
Locatie: HVB Clubhuis
Memo: Beste trainers,

Hierbij worden jullie uitgenodigd voor een KNHB cursus bij HVB om de basisvaardigheden voor training geven op een complete manier je eigen te maken (ook als je in het verleden al eens cursussen hebt gevolgt, is deze KNHB opleiding een aanrader). Bij volbrengen van deze cursus van twee avonden zal je na afloop een KNHB certificaat ontvangen.

Cursus avonden zijn op volgende data;
Woensdag 20 september tussen 19:00u-21:30u
Woensdag 27 september tussen 19:00u-21:30u

Tijdens deze cursus avonden leer je volgende vaardigheden;
Tijdens trainingen het tempo en niveau kunnen aanpassen.
Tijdens trainingen spelers gefocust kunnen houden.
Spelers voortdurend in beweging kunnen houden.
Spelers zelf spelsituaties laten herkennen, i.p.v. alleen opvolgen van instructies door de trainer.
en meer.

Vanuit de vereniging streven we er naar dat binnen twee jaar alle trainers het diploma voor deze opleiding hebben.

Als stimulans voor de jongere traines om aan deze cursus deel te nemen, kunnen we aangeven dat bij behalen van dit diploma, je voor jezelf de kans verhoogt om volgend seizoen op hoger niveau training te kunnen geven. Het is dus een investering in jezelf. Uiteindelijk zullen vanuit de vereniging eerst jonge trainers met diploma een plek krijgen en vervolgens de jonge trainers zonder diploma.