header13.png header3.png header2.png header10.png header14.png header1.png header15.png header6.png header12.png header5.png header8.png header9.png header4.png header7.png header11.png

Bestuursoverdracht en Ereleden

14-11-2022
Afgelopen donderdag 10 november heeft er tijdens de Algemene Ledenvergadering een bestuurswisseling plaatsgevonden.

Brigitte Holdert (penningmeester), Patricia van den Kieboom (voorzitter Technische Commissie), Nancy Roeloffs (secretaris) en Chantal Smits Schouten (algemeen bestuurslid) hebben het stokje overgedragen aan: Ton Janssen (penningmeester), Maarten Backer (voorzitter Technische Commissie), Marian Kruysifix (secretaris) en Sven Flapper (algemeen bestuurslid). Wij wensen het nieuwe bestuur veel succes en plezier toe! Voor het oude bestuur, geniet van jullie ‘vrije tijd’.

Tijdens de ALV zijn Patricia van den Kieboom en Tim van Ginneken benoemd tot Ereleden van HVBleiswijk. Zij hebben dit erelidmaatschap ontvangen om hun te bedanken voor jaren lange inzet voor HVB vanuit verschillende rollen.

Olivier Kruysifix
Beiden dik verdiend!
Hildo Dik
Gefeliciteerd Patricia en TimWelkom in de galerij "Ere Leden" Mooie erkenning voor vele jaren vrijwilliger bij HVB