header3.png header14.png header12.png header6.png header4.png header13.png header1.png header9.png header10.png header5.png header8.png header11.png header2.png header7.png header15.png

Trimhockey! Probeer het eens.

22-5-2021

Trimhockey!

Leuke leerzame hockeystart voor volwassenen. Meld je aan!

Is jouw kind lid en wil je zelf ook wel leren hockeyen, of heb jij vroeger gehockeyd maar heb je nu in het weekend geen tijd meer? Ga dan op Trim-hockey!

Bleiswijk heeft al jaren een actieve trimmers-groep die op donderdag traint van 20:30-22.00. Soms wordt er op een doordeweekse avond een wedstrijd gespeeld tegen een trimmers team van een vereniging uit de regio.

Voor wie het nog niet weet, trimhockey is ge-mixed, voor dames en heren. En dat geldt ook voor de wedstrijdsamenstelling.

Jaarlijks hebben we instroom van hockey-ouders van onze jeugd die de draad na jaren weer oppakken maar zeker ook van ouders voor wie hockey een hele nieuwe sport is.
Na de donderdagavond training kunnen trimmers een drankje en een hapje nuttigen zodat het net zo gezellig wordt als de zondag!

Graag nodigen we ouders van onze jeugd uit om de komende maanden kennis te maken met trim-hockey.Doe een aantal keer vrijblijvend mee om de hockeysport en de trimmers te leren kennen. Je kunt gewoon aansluiten. We trainen op veld 2. Scheenbeschermers zijn verplicht.

Als je van plan bent om eens te proberen, stuur ajb even een mailtje naar [email protected]. Via dit email adres kan je ook met je vragen terecht.