header5.png header2.png header14.png header13.png header10.png header9.png header6.png header7.png header15.png header12.png header8.png header3.png header4.png header1.png header11.png

We zijn er bijna!

16-7-2021
En de teller staat al op 280,5 bal. Nog slechts 19,5 bal te gaan en dan is het doel van 300 bereikt..

Kijk hieronder voor de link en zorg jij ervoor dat we de 300 halen?

--------------------------------------------------------

Doneer een hockeybal (Ballenactie)

Deze week is HVB gestart met de 'Ballenactie', in samenwerking met Jumbo supermarkt. Met deze actie willen we ballen inzamelen voor onze vereniging. Help je mee?

De aanschaf van nieuwe ballen is altijd een hele uitgave. Helemaal nu onze club de afgelopen tijd flink wat inkomsten is misgelopen door alle coronamaatregelen. Daarom komen we in actie!

Iedereen die HVB een warm hart toedraagt kan meedoen. Via onze actielink kun je een bal doneren aan onze club. Zo willen we er samen voor zorgen dat het balletje gewoon kan blijven rollen bij HVB.

Ons doel? 300 nieuwe hockeyballen. Help mee en klik op onderstaande link om een bal te doneren: www.ballenactie.nl/hvbleiswijk

Ken je iemand anders die zou kunnen helpen? Stuur de actie gerust door!