header6.png header15.png header3.png header9.png header5.png header12.png header1.png header10.png header7.png header14.png header4.png header8.png header11.png header2.png header13.png

Zaterdag laatste dag voor aanmelding opening clubhuis

2-9-2021
We hebben al veel aanmeldingen voor de opening van het clubhuis ontvangen. Maar we weten zeker dat er nog meer mensen nieuwsgierig zijn hoe mooi het clubhuis is geworden.

Schrijf je nu in via de Lisa app. Uiterlijk a.s. zaterdag moeten wij de aantallen doorgeven en helaas kunnen wij daarna geen aanpassingen meer doen.

Naast de opening is het een gezellig moment om elkaar weer in levende lijve te zien en bij te kletsen (natuurlijk wel binnen de coronamaatregelen). Ook voor de kinderen hebben wij wat leuks.

We zien jullie graag volgende week vrijdag tussen 17:00-21:00 uur bij HVBleiswijk.

Sandor Beckmann
waar kan ik inschrijven dan? is vandaag de laatste dag?
Myrthe Groot
Goedenavond, het is nog zaterdag maar er staat geen evenement bij mij om aan te melden. Hoe kan ik me nog aanmelden voor de opening van het clubhuis?
Arthur van der Horst
Is er al een programma voor 10/9 tussen 17.00 en 21.00