header12.png header4.png header7.png header6.png header15.png header13.png header8.png header3.png header14.png header11.png header5.png header1.png header9.png header10.png header2.png

Coronamaatregelen miv 6 november a.s.

5-11-2021
Goed nieuws, iedereen blijft welkom op en langs de velden bij HVBleiswijk om bijvoorbeeld wedstrijden te kijken of te spelen. Wij zijn hier hartstikke blij mee! Vanaf zaterdag 6 november gelden er nieuwe coronamaatregelen, waar ook wij ons aan moeten houden.

Wij vragen aan iedereen vanaf 18 jaar om de 1,5 meter te respecteren. Dit verzoek geldt ook voor spelers en begeleiders in de dug-outs tijdens een wedstrijd.
Je hoeft dus geen QR-code te laten zien om op of langs het veld te staan!

Het clubhuis, het terras en de kleedkamers zijn voor alle personen vanaf 18 jaar alleen toegankelijk na het tonen van een geldige QR-code.

Wij doen ons uiterste best om binnen de mogelijkheden een veilige omgeving te creëren zodat iedereen kan blijven sporten. Wij vragen dan ook jullie medewerking bij deze controles.