header12.png header3.png header5.png header14.png header2.png header7.png header15.png header10.png header11.png header4.png header13.png header8.png header9.png header6.png header1.png

Corona maatregelen vanaf 28 november 17:00 uur

27-11-2021
Helaas treffen de nieuwe maatregelen welke tijdens de persconferentie van vrijdag 26 november bekend zijn gemaakt ook de hockeysport. Vanaf zondag 28 november moet de amateursport tussen 17:00 en 5:00 uur gesloten blijven. Dit betekent dat alle trainingen tot en met 17:00 uur kunnen doorgaan. Vanaf 17:00 uur zal het complex en het clubhuis afgesloten moeten worden.

Ook de zaaltrainingen tot en met 17 december kunnen geen doorgang hebben. Wij zijn met Sportfondsen in gesprek om te kijken of er alternatieven (dagen/ tijden) zijn. Zodra wij hier meer over weten worden jullie hierover geïnformeerd. Voor informatie vanuit de KNHB kunt u terecht op hun website.

Deze maatregelen gelden naast de ingestelde regels zoals o.a. de verplichte controle op het CTB bij sporters vanaf 18 jaar en het niet toelaten van bezoekers tijdens trainingen en wedstrijden.

De maatregelen gaan in m.i.v. zondagmiddag 28 november 17:00 uur en gelden in eerste instantie voor drie weken.