header2.png header4.png header14.png header13.png header1.png header6.png header7.png header8.png header12.png header15.png header3.png header5.png header9.png header11.png header10.png

Coronamaatregelen m.i.v. 26 januari 2022

26-1-2022

Update coronamaatregelen

Gisteravond heeft het kabinet per 26 januari versoepelingen aangekondigd rondom de coronamaatregelen. Deze versoepelingen gelden ook voor de sport. In ons geval wordt de zaalcompetitie en de midwintercompetitie weer hervat.  Er blijven wel een aantal maatregelen van kracht, daarover later meer.

Zaalcompetitie
Zoals de KNHB in een eerder bericht al heeft aangekondigd zal met ingang van a.s. weekend de zaalcompetitie weer hervat gaan worden. De wedstrijden die nog op het programma staan worden per 26 januari volgens het wedstrijdschema weer gespeeld.

Maatregelen

o Op binnensportlocaties is een coronatoegangsbewijs verplicht voor iedereen van       18 jaar en ouder. Hiervoor zijn er geenuitzonderingen.
Mondkapjes zijn verplicht op binnensportlocaties voor iedereen vanaf 13 jaar en       ouder, behalve tijdens het sporten.
o Na het sporten en als toeschouwer is 1,5 meter afstand houden verplicht.

Clubhuis
Het clubhuis blijft vooralsnog gesloten.

Meer informatie
Voor meer informatie rondom de coronamaatregelen bij sporten kijk op de website van rijksoverheid of KNHB. Het midwintercompetitieteam wordt door de lijncoördinator apart geïnformeerd.

Zodra er nieuwe ontwikkelingen zijn, zullen wij jullie weer informeren.

Veel hockey- en kijk plezier!

Namens het bestuur en TC,
Patricia van den Kieboom

Isabel Schild
We wordt enkel gesproken over zaalcompetitie. Hoe zit het met de midwinter competitor