header13.png header14.png header2.png header11.png header5.png header6.png header3.png header7.png header1.png header12.png header4.png header9.png header8.png header15.png header10.png

oproep BARDIENST! As. zaterdag nog 4 plaatsen vrij!

28-8-2023

Yes, BARDIENST! Schrijf je gauw in!

Een aantal ouders heeft al een dienst gepland, waarvoor onze dank, maar aanstaande zaterdag zijn er nog 4 plaatsen vrij. Wij vragen jullie uiterlijk woensdag 30 augustus een dienst in te plannen voor deze dag anders zal de barcommissie zelf ouders in moeten plannen.

Ook voor andere data in september is er nog plek, dus kun je as. zaterdag niet, schrijf je dan in voor een andere datum.

HVB kan als vereniging alleen goed draaien met hulp van onze leden en ouders/verzorgers van de jeugdleden. Daarom vragen we alle ouders/verzorgers om per jeugdlid minimaal één keer per seizoen mee te helpen achter de bar. De diensten zijn 2,5 uur en je draait ze altijd samen met een andere ouder/verzorger. Doen jullie ook mee?

Dank jullie wel allemaal!

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder