header11.png header12.png header13.png header3.png header1.png header5.png header4.png header8.png header14.png header2.png header6.png header15.png header9.png header7.png header10.png

HVB Lentetoernooi O16-O18

3-4-2024
De lente is weer begonnen en om dat te vieren organiseren wij het HVB Lente toernooi voor MO16-MO18 en JO18 op zondag 21 april 2024.

Om 15.30 uur is de inloop/aanmelding en om 16.00 uur starten de wedstrijden. Graag jullie hvb shirt en uitschirt (rood) mee nemen.

Vanaf ca 18 uur start de bbq en worden de finales gespeeld. Wie wint de clubbeker?

De kosten zijn €7,50 per deelnemer. Dit is inclusief eten en drinken. Jullie kunnen je aanmelden via lisa... evenementen.  Niet deelnemers kunnen komen aanmoedigen en eventueel ook deelnemen aan de bbq. Kosten hiervoor zijn € 10,00 en bonnen zijn verkrijgbaar aan de bar.

Op veld 1 speelt heren 1 ook een wedstrijd dus toeschouwers om aan te moedigen zijn zeker welkom.

Voor de wedstrijden zelf zoeken wij nog scheidsrechters die ons willen helpen de wedstrijden te fluiten. Wie meld zich aan?

Allemaal tot de 21e april. We gaan er een gezellig toernooi van maken.

Voor dieetwensen en of andere vragen kunnen jullie een mail sturen naar [email protected].

Uiteraard zijn wij ook op zoek naar ouders/leden die mee willen helpen achter de bar/keuken en bij de wedstrijdtafel.

Sportieve groet,

De activiteiten commissie

Patricia van den Kieboom-van der Burgh
Wat leuk!!! Misschien dit even apart mailen naar de teams
Denise van Spall
Check! Via de coaches gedeeld!
Denise van Spall
En per mail verstuurd