header2.png header12.png header10.png header14.png header1.png header4.png header3.png header15.png header5.png header13.png header6.png header8.png header9.png header11.png header7.png

Trimhockey

Sinds het voorjaar 2016, is er bij HVB een groep van zo’n 25 personen begonnen met trimhockeyen. Trimhockey is een vorm van hockey voor mensen die geen of weinig hockeyervaring hebben en die toch op een ontspannen manier de hockeysport willen bedrijven. Eén keer in de week komen de trimhockeyers op donderdagavond bij elkaar en trainen ze samen op techniek, tactiek en conditie.

De huidige groep is een mix van verschillende mensen. Er zijn ouders van hockeyende kinderen die ook enthousiast geworden zijn en het spelletje zelf ook willen spelen. Er zijn oud hockeyers die in het weekend niet meer willen of kunnen spelen maar het spel niet kunnen missen. Maar er zijn ook volwassenen die vroeger hebben gehockeyd en dit weer op willen pakken.

Het trimhockeyteam doet ook mee aan de regionale Trimhockeycompetitie. De wedstrijden zijn meestal op maandag of donderdagavond. De wedstrijden duren net als de reguliere competitie 4 keer 17,5 minuut en de regels zijn op een uitzondering na gelijk aan het gewone hockey.Het trimhockeyteam is een gemixed team.

Wil je meer weten stuur dan een mail naar [email protected]