header6.png header12.png header2.png header3.png header15.png header14.png header13.png header5.png header4.png header9.png header10.png header1.png header8.png header11.png header7.png

Recordopbrengst Grote Clubactie!

10-4-2024

Zondag 17 maart was het zo ver, de opbrengst van de Grote Clubactie werd bekend gemaakt. Wat een geweldige prestatie, het hoogste bedrag ooit werd behaald, namelijk € 5.160,-!

Eind vorig jaar werden de loten door de spelers uit de Jongste Jeugd verkocht. Dat zijn jongens en meiden van ongeveer 7 tot 12 jaar. Het verkopen van een lot ging heel makkelijk met de persoonlijke QR-code die elk kind had gekregen. Sommige kinderen gebruikten zelfs de persoonlijke website die speciaal voor de Grote Clubactie was gemaakt.

Zondag 17 maart werden de lotenverkopers in het clubhuis in het zonnetje gezet. Ze kregen allemaal een knipkaart voor de bar en degene die heel veel loten had verkocht kreeg ook nog een mooie medaille. De uitreiking was gelijktijdig met de wedstrijd van Dames 1, daar zijn veel jonge spelers aansluitend naar gaan kijken. Zo willen zij straks ook kunnen hockeyen!!.

De gemeente heeft helaas besloten dat onze vereniging geen oud papier meer mag ophalen, dus deze extra bron van inkomsten is zeer welkom!

Ophalen knipkaarten
Kon je niet bij de uitreiking zijn, dan kun je de knipkaarten ophalen bij Ockenburghof 1 in Bleiswijk. De kaarten voor MO9 en MO10 worden door de coach/trainer/teammanagers uitgedeeld.

Weet je niet zeker of er ook een knipkaart voor jou is, mail dan naar [email protected]

Dank jullie wel allemaal voor jullie geweldige inzet!! Waar het geld aan besteed gaat worden wordt later bekend gemaakt.

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder