header7.png header3.png header15.png header2.png header10.png header5.png header6.png header13.png header8.png header11.png header4.png header9.png header14.png header12.png header1.png

DE VERBOUWING IS BEGONNEN!

3-7-2018
Gisteren zijn de mannen van aannemersbedrijf Aad van de Winden begonnen met het slopen van de toiletgroepen. Als alles volgens planning verloopt hebben we over 3-4 weken een mooie nieuwe rolstoelvriendelijke entree en toiletgroepen die voor de komende jaren er weer tegen kunnen!

Verder zullen we in de zomer nog enkele andere zaken willen oppakken, zoals verhogen van een stuk stoep en het schilderen van het clubhuis. Ook daar is jullie hulp voor nodig dus zullen we binnenkort een beroep op de handige€ en enthousiaste€ leden!

Het Bestuur.