header12.png header9.png header14.png header1.png header3.png header4.png header13.png header2.png header10.png header5.png header6.png header11.png header8.png header15.png header7.png

17 & 18 oktober Herfstkamp!

1-10-2020
Beste ouders/verzorgers en leden,

Tijdens de herfstvakantie organiseert Kicks'n'Sticks weer een tweedaags hockeykamp bij de HVB. Het is voor kinderen van 4 tot en met 14 jaar die op leeftijd worden ingedeeld in groepen. Meer informatie staat in de bijlage.

We houden het advies van RIVM en de GGD nauwlettend in de gaten. Ook is contact met de gemeente over het Corona-protocal dat deze twee dagen zal gelden.
Wanneer het kamp als gevolg van de situatie rond Corona niet door kan gaan, betaalt u geen kosten!

Paul Slings
Wij willen een wedstrijd spelen 17-10 om 1200 uur, is het kamp op 1 of 2 velden?

Gerelateerd nieuws