header1.png header6.png header12.png header4.png header5.png header14.png header8.png header3.png header2.png header11.png header10.png header9.png header13.png header7.png header15.png

Wijnvriend.com sponsort HVB

22-10-2020

Gisteren (woensdag) hebben Peter de Beer van Wijnvriend.com en Martijn Kruijt als voorzitter de handtekeningen gezet onder een sponsorcontract met HVB.

Peter is een bekend gezicht bij HVB; hij is al vele jaren actief langs de zijlijn als coach / manager. De betrokkenheid met HVB zet hij nu extra kracht bij door zijn sponsorschap. Aan Peter vroegen we om 'Wijnvriend.com' voor te stellen aan alle HVB-ers .

WIJNVRIEND.COM –
Vriendelijke wijn voor vrienden, tegen een vriendenprijs.

We hebben in 2011 met twee vrienden de wijn webshop Wijnvriend.com opgericht omdat vrienden, familie en kennissen dat wilden. Regelmatig vroegen ze ons, omdat we in de horeca werkzaam waren, of wijgeen lekkere wijnen voor een leuke prijs wisten. Nou, die weten wij wel te vinden! Onze circa 160 verschillende wijnen worden in de betere restaurants geschonken en komen van kleinere wijnboeren over de hele wereld. Wij verkopen die restaurantwijnen aan de particulier. We hebben regelmatig leuke wijn aanbiedingen. Wij pretenderen niet dat je bij ons de meest exclusieve wijnen vindt. We hebben ook niet de meest goedkope wijn. Maar wel gewoon de beste wijn voor een vriendenprijs. We willen niet de grootste wijn webshop worden. Wijnvriend.com is er voor onze vrienden en hun vrienden. Aan hoogdravend theoretiseren over wijn doen we niet. Hou het simpel, nodig je vrienden uit en geniet van een goede fles wijn.

Wijnvriend.com heeft al een aantal "HVB klanten” en breidt dat aantal graag uit middels deze sponsoring. Daarnaast vind ik het leuk om de club waar mijn 3 dochters spelen te steunen. Binnenkort (als het clubhuis weer open mag) zullen de wijnen van Wijnvriend.com daar te proeven zijn.

Check het assortiment op www.wijnvriend.com of bel Peter voor advies!

Jeroen de Slegte
Goed werk Peet! En dan op zaterdagmiddag na de hockey ook een wijntje
Linda Laukens
Top Peter, weer een betrokken sponsor!
Charles van Vlijmen
Super Peet, je Sponsoring!
Patricia van den Kieboom-van der Burgh
👍🏼😋🍷