header13.png header3.png header1.png header7.png header5.png header4.png header2.png header6.png header14.png header11.png header15.png header8.png header12.png header9.png header10.png

Maandag 25 januari starten de trainingen weer -> let op avondklok

22-1-2021
Beste leden en ouders van leden,

Zojuist is bekend gemaakt dat de GGD geen grootschalige verspreiding van het Britse coronavariant in Lansingerland ziet. Dit is voor ons genoeg reden om de trainingen miv maandag 25 januari weer te hervatten.

Het kan zijn dat een trainer zich niet comfortabel voelt om training te geven. In dat geval proberen we mogelijkheden te vinden voor andere invulling, maar het kan ook betekenen dat de training dan alsnog niet door kan gaan. Per training dient er voldoende begeleiding aanwezig te zijn.

Doordat er vanaf aanstaand weekend een avondklok wordt ingesteld moet het sportcomplex uiterlijk om 20:35 uur verlaten worden.

Tevens willen wij jullie vragen om onderstaande regels in acht te nemen:
Het beleid voor sport onder de 18 is niet gewijzigd.
Voor iedereen vanaf 18 jaar geldt dat alleen getraind mag op 1,5 meter afstand en alleen individueel of in teamverband met niet meer dan 2 personen.

Hierbij nog een herinnering aan de al bestaande regels:
- Het clubhuis is dicht.
- Na de training of wedstrijd moet iedereen snel weer van de accommodatie af.
- Het nuttigen van eigen eten en drinken is niet toegestaan (behalve natuurlijk voor sporters een eigen bidon water en een pauzepepje).
- Bij hoge nood kan er gebruik worden gemaakt van WC's in de kleedkamers.
- Er zijn geen toeschouwers toegestaan bij sportactiviteiten, dus niet bij oefenwedstrijden en ook niet bij trainingen.
- Begeleiders zijn wel toegestaan bij oefenwedstrijden en zij mogen blijven kijken naar de wedstrijd.