header6.png header14.png header1.png header13.png header9.png header3.png header4.png header5.png header11.png header2.png header15.png header8.png header12.png header7.png header10.png

Spoed: hulp gezocht voor 22 mei a.s.

15-5-2022

Oproep aan alle leden en ouders!

De aanmeldingen voor de Open Jeugddag volgende week zondag lopen storm, de weersverwachting is zeer gunstig maar we zijn nog op zoek naar een aantal vrijwilligers.

Waar hebben we nog hulp bij nodig:

- vrijwilligers die een spelactiviteit (8) of een team (10) willen begeleiden.
- Tevens zoeken we vrijwilligers de informatiestand willen bemannen bij de ingang (3).
- Ben jij die DJ die een lekker plaatje kan draaien of EHBO verpleger? Meld je dan ook alsjeblieft aan.

We starten om ronde 12:30 uur. Je hulp wordt enorm gewaardeerd. Aanmelden kan via [email protected]

Oude hockeyspullen:
Omdat we meer dan 100 (!) kinderen verwachten zijn we ook opzoek naar oude hockeysticks en scheenbeschermers. Heb jij nog oude hockeyspullen thuis waar je iemand anders heel blij mee kunt maken?

Neem ze aankomende week naar de club, in de materialen garage staat een container voor (her)gebruikte spullen. We zoeken sticks in alle maten, scheenbeschermers, (gewassen) hockeysokken, hockeyschoenen, hockeyshirts, broekjes, zaalsticks.