header6.png header12.png header10.png header15.png header13.png header14.png header7.png header9.png header4.png header5.png header2.png header1.png header3.png header11.png header8.png

Met sponsoring van HVB kiest u voor:

• Ambitie en groei: HVB is een sterke, lokale vereniging die de afgelopen jaren is gegroeid van 375 leden naar nu 450 leden. Ons clubhuis is compleet gerenoveerd en er is een heerlijk buitenterras bijgekomen. Kortom; HVB is een zeer gezonde en actieve vereniging met een pracht accommodatie.
  • Lokale kracht en samenwerking: HVB bestaat 47 jaar (sinds 30 september 1976) en behoort in Bleiswijk tot de grootste teamsportverenigingen. HVB gelooft in de kracht van haar leden, de ouders en vrijwilligers. Nadrukkelijk kiezen wij voor samenwerking met lokale ondernemers, verenigingen, scholen en gemeente. HVB koopt met trots lokaal in bij haar sponsoren; met kwaliteit en passie win je altijd.
  • Inclusiviteit: Iedereen is welkom bij HVB en iedereen doet mee. Breedtesport, G-Hockey, jong en minder jong. Samen maken we de vereniging en daar draagt elk lid zijn steentje aan bij met rij-,bar-, fluitdiensten en andere vrijwilligerstaken.
  • Een volle activiteitenkalender: Clinics met internationals, onderlinge toernooitjes, wedstrijden tegen teams uit Zuid-Afrika en Namibië zijn enkele van de vele sociale activiteiten. Ook staat jaarlijks het HVB-Landentoernooi op de agenda, een toernooi voor de jongste jeugd. Een geliefd toernooi in de regio met > 500 deelnemers en > 60 teams.

Kortom, als u HVB sponsort, dan steunt u een actieve, betrokken vereniging met de ambitie om te groeien, te binden en te boeien.  Een vereniging die geworteld is in Lansingerland en zich sterk maakt voor lokale samenwerking. Alle sponsormogelijkheden vindt u terug in deze bijlage: sponsormogelijkheden.

Heeft u interesse om ook sponsor van HVB te worden?

Neem dan contact op met de sponsorcommissie ([email protected]) of spreek ons aan op HVB, wij zijn daar vaak te vinden.

Sponsoring kan op de volgende manieren
  1. Hoofdsponsor: vanaf € 2.500, per jaar (o.a. 2 sponsorborden)
  2. Official Partner: vanaf € 1.250 per jaar (o.a. 2 sponsorborden)
  3. Sponsorpakket 2: vanaf € 600,- per jaar inclusief sponsorbord
  4. Sponsorpakket 1: vanaf € 500,- per jaar inclusief sponsorbord

Natuurlijk staan we ook open voor sponsoring op maat, team- en/of toernooisponsoring.

Robbert van Adrichem, Patrick Blom, Wolter Manders, Paul ter Schegget
Mail ons gerust op [email protected]